20 de maig 2011

La xefla dels 40 (I): la crònica

15/5/11

El 13 de maig vaig fer 40 anys. Més que celebrar el que fa que vaig néixer m'agrada més dir que celebro anar acumulant experiències vitals i amics. I és així com vaig decidir muntar una xefla el diumenge 15 de maig, un dinar amb aquells que van poder venir a Can Caballé (uns 80 i pocs), amb l'actuació dels Mapi's Friends Band (gràcies!) i una mica de jam amb alguns dels músics que hi havia per allà. Famílies amb nanos, músics, tècnics, amics de la universitat i de situacions vàries, un bon ambient, bon temps... un dia rodó!

Perspectives generals dels endrapadors de la fideuà i del rostit casolà de pollastre (que bo!!!)







Comença la música, jo també m'hi apunto, és clar! Arriben algunes persones més que no han pogut venir al dinar. La sobretaula-concert s'allarga ben bé un parell d'hores. Després continua la música, aquest cop enllaunada, i de mica en mica la gent va desfilant cap a les seves cases, mentres uns quants ens quedem una estoneta més.














Al final toca desmuntar i anar cap a la piltra, estic ben planxat! Moltes gràcies a BTM per l'equip de so, a en Vit i la Fanny pel projector, a l'Enric i en Marc per ajudar a muntar i a desmuntar (bé, i a l'espontani Joan al final, com no!), a la Mireia per portar els comptes, a en Nash per alguns temes i a tots per enviar les fotografies que es van projectar a la pantalla per recordar molts d'aquests 40 anys.